Blogowanie

W jaki sposób zwiększyć ruch na blogu firmowym?

Tworzenie treści na blogu to, czy to firmowym, czy produktowym to doskonały sposób na przyciągnięcie potencjalnych klientów i przekonanie ich do Ciebie i Twojej firmy. Pisząc bloga trzeba zadbać o to, by owi przyszli klienci faktycznie na blog zaglądali. Dziś przedstawię kilka sposobów, które można wykorzystać, by zwiększyć ruch na firmowym blogu.

Grupy na FB

Szukając informacji  branżowych w internecie natrafiamy na grupy na Facebooku. Miejsce to, jest na tyle rozpowszechnione, że korzystają z niego potencjalni klienci Twojej firmy. W związku z tym warto się udzielać w odpowiedniej dla siebie grupie potencjalnych klientów.

Warto także pomyśleć, o założeniu swojej własnej grupy, w której to użytkownicy mogli by poznać Twoją firmę z innej strony.

Google

Wszyscy wyszukujemy czegoś w Google. Ta najbardziej popularna przeglądarka, posiada bardzo szeroki zasób informacji, który Twój klient, może tam znaleźć. Warto się w związku z tym do niej dostosować. Pisząc nowy artykuł staraj się już od początku myśleć o tym, pod jakimi frazami powinien być widoczny w Google.

Samo uzyskanie dobrych pozycji może być trudne, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by wpleść w treść wpisu frazy związane z niszowymi problemami dotyczącymi danej branży.

Web Push, Newsletter

Jeżeli już ktoś trafił na Twój blog – zadbaj, aby zaglądał na niego częściej. Zachęć go do zapisania się na newsletter lub po prostu użyj wtyczki, która wysunie mu informację, że pojawił się nowy wpis na Twojej stronie.

Przy tym pierwszym sposobie ryzykujesz to iż potencjalny klient nie odczyta wiadomości, bo będzie mało zachęcająca lub to, że sama wiadomość trafi do spamu. Druga metoda jest nieco skuteczniejsza, ale by wybrać właściwą musisz wyczuć branżę i powracającego do Ciebie klienta.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x