Dlaczego trzeba dbać o widoczność strony w internecie?
Jeśli prowadzisz biznes, to nieodłącznym aspektem twojej działalności jest strona internetowa i jej wysoka pozycja w wyszukiwarkach. Dzięki temu będziesz miał szansę dotrzeć do coraz to nowszych klientów, szukających produktów które właśnie sprzedajesz.
Aby w oczach klienta lub subskrybenta być profesjonalnym, musisz pamiętać o kilku regułach:
Aktualna domena i hosting
To podstawowe narzędzia twojej działalności. Co się stanie, gdy mailowo wskażesz klientowi produkt czy rozwiązanie, które nie istnieje? Czy klient ci zaufa? Czy wróci i kupi usługę, której nie ma? Co jeśli nie będzie mógł o niej przeczytać.
Strona w wyszukiwarkach
Wyszukiwarka to kluczowe miejsce gdzie strona powinna się znajdować. Bez względu na to czy faworyzujesz jedną, a innej nie lubisz, powinieneś zadbać o widoczność w każdej z nich.
Dzięki temu zwiększasz swoje szanse odwiedzin i potencjalnej sprzedaży.
Prostota informacji na stronie.
Dbaj o swoją stronę internetową jak o swoje buty.
Nikt nie chce chodzić w cudzych, więc i tu używaj zwięzłych i klarownych informacji. Nie używaj skomplikowanych stwierdzeń czy słów, których ludzie nie rozumieją.
Aktualne dane na stronie.
Aktualne dane o produktach także pozycjonują stronę w wyszukiwarce. Jeśli sprzedajesz produkty, dbaj o ich ekspozycję i poprawne – unikatowe opisy. Nie kopiuj jeśli nie musisz.
Nie sprzedawaj także czegoś, czego nie masz. Aktualizuj swoją stronę na bieżąco – dodawaj nowości, ale usuwaj to co się nie sprzedawało.
SEO.
Obecność strony w wyszukiwarce nie tylko zwiększa jej widoczność w sieci, ale również buduje zaufanie do marki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoja strona www jest dobrze zoptymalizowana, skontroluj poprawność jej kodu i ustal, jakie słowa kluczowe budują jej widoczność w Internecie.
Sprawdź, jakie frazy wpływają na realne osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce i czy są one zawarte na stronie. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, to skorzystaj z pomocy specjalistów z branży.
Podsumowując.
Strona internetowa jest twoją wizytówką. Dzięki niej zarabiasz pieniądze i gromadzisz swoją społeczność, która rozwija swój biznes. Zdrowa i mądrze zbudowana strona internetowa sprawi, że twoi subskrybenci będą bardziej zaangażowani w to co robisz.