Dlaczego Twój subskrybent wypisał się z newslettera?
Jeśli w ostatnim czasie zauważyłeś, że Twoi subskrybenci wypisują się z newslettera, to musisz uświadomić sobie, że coś z Twoimi wysyłkami jest nie tak. Jeśli natomiast boisz się, że Twoi subskrybenci kiedyś się z Twojej listy wypiszą, to coś z Tobą jest nie tak. Oto najczęstsze powody, dla których Twoi subskrybenci, wypisują się z list mailingowych:
To normalne, że subskrybent wypisze Ci się z listy mailingowej. Niepokojący jest moment wypisania się większej ilości subskrybentów. Share on X
Warto przeanalizować swój model wysyłania wiadomości do swoich subskrybentów. Najczęstszym problemem dla subskrybentów, są zbyt częste wysyłki mailingowe. To zrozumiałe, że musisz podzielić się nowościami ze swoimi klientami, ale na Boga nie rób tego na siłę i codziennie. Ogranicz wysyłki do jednej na tydzień lub nawet na miesiąc, w zależności od branży w której działasz.
Uważaj także, żeby nie wpaść jednak w pułapkę zbyt rzadkich wysyłek, gdyż to także jest może być problemem o którym tu wspominam. Nie dopuść zatem, by klient, zapomniał o Tobie i Twojej ofercie.
Nie pozwól także, na to by treści które wysyłasz były nieprzydatne i nieinteresujące. Zastanów się – jakie wiadomości wysyłasz, sprawdź, czy są spójne z Twoją branżą w której działasz. Popracuj nad tym, co wysyłasz tu liczy się treść i spójność.
Wbrew pozorom nie zawsze warto jest walczyć o subskrybentów. Jeżeli jesteś pewien, że nie popełniasz wyżej omówionych błędów, z newslettera wypisują się najprawdopodobniej osoby, które nie są zainteresowane Twoimi produktami – a więc nie należą do grupy docelowej Twojego biznesu. Być może zapisali się na listę mailingową dosyć dawno, a ich oczekiwania i potrzeby w tym czasie się całkowicie zmieniły.